Masz prawo nas wypróbować >>>

Organizacja szkoleń

Kancelaria od wielu lat prowadzi szkolenia wewnętrzne oraz oferuje swoim Klientom przeprowadzenie szkoleń dostosowanych do ich indywidualnych potrzeb.

Szkolenia wewnętrzne

Szkolenia wewnętrzne w Kancelarii odbywają się nie częściej niż raz w miesiącu, w okresie od września do czerwca. Program tematyczny szkoleń powstaje w oparciu o aktualne problemy i potrzeby, wynikające ze zmian ustawodawczych oraz z praktyki stosowania prawa. Podczas szkoleń uczestnicy mają okazję przedyskutować referowane zagadnienia, szeroko omówić problematykę oraz podzielić się swoim doświadczeniem.

Szkolenia skierowane są przede wszystkim do radców prawnych, będących wspólnikami, pracownikami i współpracownikami Kancelarii. Mogą wziąć w nich udział również radcowie prawni i przedstawiciele innych zawodów prawniczych, niewspółpracujący z Kancelarią. Jako wolni słuchacze w szkoleniach mogą uczestniczyć wszyscy zainteresowani, bez względu na status wykształcenia czy przygotowania do zawodów prawniczych.

Materiały szkoleniowe są dostępne do pobrania na stronie internetowej lub w sekretariacie Kancelarii. Dalsze rozpowszechnianie otrzymanych materiałów opracowanych do celów szkoleniowych wymaga zgody autora oraz Kancelarii.

Organizacją i koordynacją szkoleń zajmuje się Wspólnik Kancelarii Grażyna Kalinowska-Jarzyńska.

Szczegółowych informacji o szkoleniach udziela Katarzyna Miklosik z sekretariatu Kancelarii.

Poniżej znajduje się regulamin szkoleń wewnętrznych.

Regulamin szkoleń wewnętrznych

Szkolenia dla Klientów

Kancelaria oferuje swoim Klientom możliwość zorganizowania i przeprowadzenia dopasowanych tematycznie specjalistycznych szkoleń z różnych dziedzin prawa.

Szkolenia realizowane są przez naszych ekspertów.

Na każde szkolenie możemy przygotować profesjonalne materiały dydaktyczne, które pozwalają usystematyzować zdobytą wiedzę.

Na życzenie Klienta możemy sprawdzić wiedzę nabytą przez uczestników szkolenia.

Wspólnie z Klientem ustalamy termin i miejsce szkolenia (istnieje możliwość przeprowadzenia szkolenia w siedzibie Kancelarii).

Dzięki takiej formule Klient otrzymuje szkolenie, które skupia się na uzyskaniu wiedzy i rozwiązań dopasowanych do jego potrzeb.

Blog Prawniczy

  • Co zrobić, gdy klient nie płaci

    Z niniejszego artykułu z cyklu „Z prawem do celu” dowiecie się jak sprawdzić kontrahenta przed zawarciem umowy oraz jak postąpić, gdy klient nie dokona zapłaty.

    W obrocie gospodarczym zdarzają się sytuacje, w których przedsiębiorca po dostarczeniu towaru lub wykonaniu usługi nie otrzymuje zapłaty.

    Niestety w Polsce zjawisko nieterminowego dokonywania płatności jest dość powszechne i pogłębi się wraz z pogorszeniem sytuacji gospodarczej.

    więcej

  • Terminy a zwalczanie COVID-19

    Ustawa o zwalczaniu COVID-19[1] została znowelizowana z dniem 31.03.2020 r. W ramach zmian wprowadzono elementy tarczy antykryzysowej obejmującej również regulacje dotyczące terminów w postępowaniach sądowych i w sprawach administracyjnych.

    więcej